M4 autóút 2022

Rossz hírek

 

Részleteket lásd M4 autóút 2021 mappa legfelső hírében.

puspokladany.eu/hirek/kozlemeny_4.pdf

 

 

Májusban kiderült, hogy kik nyerték az Autópálya Koncesssziót.

ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:314006-2022:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Júniusban a Kormány leállitott több építési beruházást, köztük gyorsforgalmi útszakaszakaszokat is.

 

Feltűnő módon Bodó Sándor - már nem államtitkárként  - ekkor is hallgatott.

 

Most, hogy eljött a szeptember és megérkezett a hivatalos közlemény

 

mkif.hu/

M4
Útszakasz Vecsés- Törökszentmiklós nyugat
TevékenységÜzemeltetés és fenntartás
Út hossza (km)

97,5

M4
Útszakasz Törökszentmiklós – Kisújszállás
Tevékenység Építés - állami beruházás
Üzemeltetés és fenntartás
Út hossza (km)

36

M4
Útszakasz Kisújszállás - Berettyóújfalu
Tevékenység Építés
Üzemeltetés és fenntartás
Út hossza (km)

61

M4
Útszakasz Berettyóújfalu - Nagykereki Országhatár
Tevékenység Üzemeltetés és fenntartás
 Út hossza (km)

31

Bodó Sándor is a azonnal visszhangozta közösségi oldalán:

 

Teljesül a kérésünk!

Az M4 autópálya építése folytatódik. A közel 70 km szakasz megvalósítása (Törökszentmiklós- Kisújszállás, illetve Kisújszállás- Püspökladány bontásban) az ismert nehézségek ellenére is a szakminisztérium által támogatott.

Mert dátum nélkül ez nem több, mint újabb ígérgetés.

 

Ne feledjük Bodó képviselő 12 éve ül és hallgat a Parlamentben.

Elfelejtette tájékoztatni a választópogárokat, hogy a 35 éves koncessziós időszak első 11 évében 272 km hosszan épít autópályát a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF)

 

2033-ig építhetik, de hogy milyen sorrendben...

 

Bodó Sándor üzenetében azt sem tudja, hogy az M4 autóúton nem 70 km hanem 61 km a Koncessziós cég építési kötelezettsége.

Még súlyosabb állítása, hogy a "szakminisztérium támogatja"... de a pénzt koncessziótulajdonos MKIF-nek kell előteremteni  hozzá.

Nem írt arról sem, hogy hol tart az M4 autóút Karcagi szakasz engedélyének módosítása.

márpedig, amíg a kötelező dokumentumokon nincs pecsét, hiába akarna bárki is építeni (Hátmég, ha hiány van az akaratból is...)

 

Az államtól Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt-hez kiszervezett M4 beruházás, arra is biztosan alkalmas, hogy Bodó Sándor képviselő ezután széttárja a karját: "Nincs lehetőségem beleszólni egy vállalat belső ügyeibe".